Samo u gradu Cirihu u 2020 godini je prevezeno 676 miliona putnika.Dok se u srbiji priča o nekakvom miru i nekakvim ratovima,stabilnostima,vojvođanske pruge se demontiraju,pragovi i šine poklanjaju i sve se uništava umesto da se obnavlja,zdrave formirane države od kojih trebamo da učimo, čine sve da im svoji građani rade,troše,žive i smeju se. Ovde,u našoj kloaci se krade i zamlaćuje se narod da još živi u vremenu draže,cara lazara,pavelića i tita.
Потпуно си у праву Никола, ово је ван сваке памети.
Можда је и разлог у томе, што се у Чортановцима, сем РТС-а, Пинка и осталих тровачница мозга, на ТВ не може ништа друго видети, нити чути. Потпуно су под “наркозом” и више верују ТВ-у, него својим очима, а таквих места је пуна Србија, на жалост.
А Чортановчани већински гласали за Вучића, и на председничким (72,61%) и на парламентарним изборима (53,05%).
https://www.rik.parlament.gov.rs/extfile/sr/624a2e076647e/@%D0%9F%D0%A037_3b7241f0542b2cc17bd7b4cff78f6bad.pdf
https://www.rik.parlament.gov.rs/extfile/sr/624a276c04d4e/@%D0%9F%D0%9037_a3ac33849cd9f6c9614a296b212340b9.pdf
Kako 13.000 putnika dnevno? Voz prima 300 putnika, znaci, 600 putnika tura BG-NS-BG. Potrebno je 22 ture a jedna traje 1h 20min. u najboljem slucaju. Dobija se da SNS dan traje duze od 24h. I ko se to vozika i danju i nocu?
Za 2,5 EUR nema racuna da podignu pantograf a ne da voze. Cena el. energije na trzistu je oko 200 EUR/MWh a voz pojede toliko za jedno putovanje. Naravno, to besciljno vozikanje ce platiti svi gradjani Srbije zarad podizanja rejtinga voljenom vodji. Samo KISS garnituru su ti isti gradjani platili (ne svojom voljom) oko 22 miliona EUR (zajedno sa ugradnjom) i treba da se proda preko 8 miliona karata ali da se putnici ne voze nego da kartu kupe kao suvenir a garnitura da stoji u depou. Cist populizam na stetu svih gradjana. Kada cena bude normalna nece biti vozikanja Vucicevog "naroda" ali tada ce jedini sigurni putnici biti masinovodja i kondukteri.
Slican primer postoji u Maroku.
"....meni je iskreno mnogo jednostavnije i prakticnije ici za BG vozom.."
Jest baš je posebno jednostavno i praktično gde u Bg siđeš sa voza, odnosno GDE se sada nalazi nazovi žel. stanica u Bg??? To je po meni jedino za plakanje. a tebi ako je super samo se vozaj i dalje. Srećan put i nabavi kompas i kartu, za svaki slučaj da nam se ne izgubiš.
Odličan primer srpske zatucanosti. Evo, ja imam dve te plate, imam vozačku dozvolu, ali nemam auto i, zamislite, koristim i gradski prevoz i železnicu.
Novi voz (Stadler KISS) je odličan, dobar je i stari (Stader FLIRT), kupovina karata preko sajta i aplikacije je praktična.
Treba uvesti više polazaka: regio voz treba da ide svaki sat od 4 ujutru do ponoći (trenutno su polasci u 22:02 tj. 22:20, što je rano), IC vozovi treba da prate radno vreme 8-16 i 9-17 u Beogradu i Novom Sadu, a ostatak dana da polasci IC i REx budu ravnomerno raspoređeni.
Železnička stanica Novi Beograd, koja će zapravo biti glavna stanica, barem po broju putnika, zaslužuje da bude potpuno natkrivena i delimično zatvorena, kao i da ima normalnu staničnu zgrade, a ne kontejnere. Jeste bolje nego što je bilo, ali daleko od onoga kako treba da bude.
Prokop je toliko nesrećan slučaj da ga ne bih ni komentarisao.
Ja bih zaista da isprobam ovaj voz, ali neću da se gužvam sa gomilom. Nadam se da će uskoro povećati cenu, upravo da se ne bi svaka šuša vozila i da se ne gužvam. Ozbiljan sam. Vozovi su mi uvek bili asocijacija na socijalu i siromaštvo, kako u vozu, tako i onaj depresivni krš oko pruge.
@Цапо
Pod hitno kod očnog ili psihologa . Pravo lice
Srbije je viđeno juče i danas ispred Tempa,
Nazire se i iza paravana i metalne ograde na
NS stanici ili na izlazu kroz odžake na Prokopu
( tri sprata bez lifta, rampe i svetla ) za slabopokretne
ili invalidne osobe. I tako već n godina unazad.
U Prokopu se izlazi kroz "ođžake" na NS stanici
stepenice nisu oprane vodom od izgradnje 60-ih i za tebe
je to "novo lice"ili si stigla iz krajeva gde još nije
stigao "gvozdeni konj".
Mi se čudimo kada voz stigne na vreme? Zar
napisano ne mora da se ispoštuje ili je to neka
nova civilizacijska tekovina ? U Japanu je šef
metroa izvršio samoubistvo harakirijem kada
mu je 1 voz zakasnio 5 sec. , a ovaj naš je sa
prvovenčanim i gostom iz susedstva zakasnio 30 min.
Браво за објективан коментар! То је зато што је Вучић направио воз, а станице је направио неко други. Кад Вучић буде на власти 40 година видећете да ће и станице бити у реду.
Живела Србија!
"...Ma neće biti da je zbog velikog interesovanja nego zbog niskog standarda ciljane grupe..."
Ciljna grupa u ovom slučaju su isti oni kojima su vašari i vožnja ringišpilom glavna zabava. Stariji se još uvek jako dobro sećaju voza koji vozio od Subotice do Begea za isto vreme i nije kasnio još pre 30 god.
Po 300 din se ljudi vozikaju jer im je dosadno.
Penzoši, prosvetari za vreme raspusta i dokon svet.
Ni sad voz nije dupke pun već samo oko 80%.
Problem je naći kartu dan za dan sa željenim
povratkom. Razmišljaju li poslovni ljudi tako da
posao prilagođavaju vozu? Kad cena postane
ekonomska voz će ostati prazan i privid će nestati
u milisekundi ( 200 na sat ),a onda gubitaš nastavlja da bude ono
što je i bio. Vozove treba i održavati, a ovi nisu baš jeftini.
Veliko je interesovanje i za ulje pa mu cena nije promotivna.
O gorivu za setvu da i ne govorimo. Dovoljno je da
se oglasio Mona h Pripravnik pa da se vidi da nešto
nije normalno. Srbi igre su stigle još samo leba da Vam daju.
@Steva
Pa nije bas tako da ljudi sa platom vecom od 700e ne koriste zeleznicu. Ja prvi, a i dosta ljudi oko mene je koristimo, meni je iskreno mnogo jednostavnije i prakticnije ici za BG vozom, a ne autom se zabadati u guzve i trositi vreme na trazenje parkinga. Mozda da malo da ne politizujemo sve stvari, vec da gledamo na ovo kao na osnovnu ljudsku potrebu u 21. veku!
"Zbog velikog interesovanja "!??
Gledam na faceu , navalili trecepozivci-penzosi (jedan sam od njih , ali nisam "leteo" sokolom) da seprovozaju do BGa , sto individualno , sto organizovani .Umislili da su deo promocije , a ustvari su deo istrazivanja zainteresovanosti za isti . Kad se formira ekonomska cena , nece ih bas mnogo interesovati znamenitosti BGa . Fotkanje se podrazumeva , malte ne pod obavezno . Akom se nisi slik`o , nisi ni "leteo" .
Vidim , dakle , navalili provincijalci u BG ali nesto slabo bude popunjen ka `vamo .
Podseti me to na vremena kad smo kao nizi osnovci isli na ekskurzije u BG , da vidimo Kalemegdan , ZOO vrt i njegove stanovnike , sad imam utisak da ovdasnji idu u BG da ih vide prstonicari .
Zivi bili i "leteli " ali ako stvarno imate potrebu .
U zdravlje !!!
Редовно користим железницу на релацији Нови Сад Београд. У 80% случајева идем бајсом. Што се тиче воза, и брзог (Inter City) и путничког (Regio) крећу и секунд и стижу у секунд. Ентеријер је беспрекоран, уредан и чист.
Многе ж станице успут нису завршене. Ж станица у Новом Саду је Потемкинова. Голубарник на улазу ствара гужву. Сви путници могу само да користе један улаз/излаз за разлику од пре када је било три. Многе ствари су само замазане и сакривене плакатима. Прокоп је ужасан. Нема излаза/улаза, незавршено и опасно. Вире шипови и арматуре. Инфо ТВ табле дају погрешне информације, на картама не пише на ком колосеку стаје воз. Доста тога има да се среди и поправи.
Воз као воз у минут, екстра
Da su pametni stavili bi redovnu cenu maksimalno 1000 din za povratnu kartu. Voz je odlican ali sve preko 1000 dinara se ne uklapa u racunicu kad treba da putuju vise od 2 osobe.
"Soko i u maju vozi za 300 dinara: Promotivna cena produžena zbog velikog interesovanja"
Ma neće biti da je zbog velikog interesovanja nego zbog niskog standarda ciljane grupe.Jer da je zbog velikog interesovanja vi bi ste ubrzano podigli cene usluga kao što i svemu ostalom podižete cene kada je izražena potrežnja za nečim. Jer svi oni sa iole pristojnijim platama od 700 evra pa nadalje imaju svoje automobile pa im ne pada na pamet da koriste željeznicu kao prevoz.Dakle treba biti pošten pa kazati ljudima u čemu je stvar.
Ok, stvarno je pruga urađena ok. Valjda će uskoro završiti i nadvožnjak u Batajnici, pa da bude skroz gotovo. I najsporiji voz ide 150 između stanica. Doduše na nekim i dalje ne rade liftovi za osobe sa invaliditetom al valjda će proraditi.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Soko i u maju vozi za 300 dinara: Promotivna cena produžena zbog velikog interesovanja
Autor: Tanjug
Novi Sad
•22.04.2022.
•14:01
Komentari 43
ZOZONE
Очигледно
N
Banderaš
Чортановци
Потпуно си у праву Никола, ово је ван сваке памети.
Можда је и разлог у томе, што се у Чортановцима, сем РТС-а, Пинка и осталих тровачница мозга, на ТВ не може ништа друго видети, нити чути. Потпуно су под “наркозом” и више верују ТВ-у, него својим очима, а таквих места је пуна Србија, на жалост.
Novosadjanka
Никола
https://www.rik.parlament.gov.rs/extfile/sr/624a2e076647e/@%D0%9F%D0%A037_3b7241f0542b2cc17bd7b4cff78f6bad.pdf
https://www.rik.parlament.gov.rs/extfile/sr/624a276c04d4e/@%D0%9F%D0%9037_a3ac33849cd9f6c9614a296b212340b9.pdf
Thomas and friends
G pen
Samo posmatram
Nalupaše se minusa na onog Čortanovčana, a čovek napisao živela Srbija!?!?!?
Zar protiv Srbije, botovi?
Kostunica
Slican primer postoji u Maroku.
@Omg
Jest baš je posebno jednostavno i praktično gde u Bg siđeš sa voza, odnosno GDE se sada nalazi nazovi žel. stanica u Bg??? To je po meni jedino za plakanje. a tebi ako je super samo se vozaj i dalje. Srećan put i nabavi kompas i kartu, za svaki slučaj da nam se ne izgubiš.
Tuti Fruti
Smile
Чортановци
Живела Србија!
Realnos
Novosađnin u BG
Novi voz (Stadler KISS) je odličan, dobar je i stari (Stader FLIRT), kupovina karata preko sajta i aplikacije je praktična.
Treba uvesti više polazaka: regio voz treba da ide svaki sat od 4 ujutru do ponoći (trenutno su polasci u 22:02 tj. 22:20, što je rano), IC vozovi treba da prate radno vreme 8-16 i 9-17 u Beogradu i Novom Sadu, a ostatak dana da polasci IC i REx budu ravnomerno raspoređeni.
Železnička stanica Novi Beograd, koja će zapravo biti glavna stanica, barem po broju putnika, zaslužuje da bude potpuno natkrivena i delimično zatvorena, kao i da ima normalnu staničnu zgrade, a ne kontejnere. Jeste bolje nego što je bilo, ali daleko od onoga kako treba da bude.
Prokop je toliko nesrećan slučaj da ga ne bih ni komentarisao.
xqt
Pero
Dule
otac Makarije
Pod hitno kod očnog ili psihologa . Pravo lice
Srbije je viđeno juče i danas ispred Tempa,
Nazire se i iza paravana i metalne ograde na
NS stanici ili na izlazu kroz odžake na Prokopu
( tri sprata bez lifta, rampe i svetla ) za slabopokretne
ili invalidne osobe. I tako već n godina unazad.
U Prokopu se izlazi kroz "ođžake" na NS stanici
stepenice nisu oprane vodom od izgradnje 60-ih i za tebe
je to "novo lice"ili si stigla iz krajeva gde još nije
stigao "gvozdeni konj".
Mi se čudimo kada voz stigne na vreme? Zar
napisano ne mora da se ispoštuje ili je to neka
nova civilizacijska tekovina ? U Japanu je šef
metroa izvršio samoubistvo harakirijem kada
mu je 1 voz zakasnio 5 sec. , a ovaj naš je sa
prvovenčanim i gostom iz susedstva zakasnio 30 min.
ime
Лиманац
Живела Србија!
Bacvanin
@Steva
Ciljna grupa u ovom slučaju su isti oni kojima su vašari i vožnja ringišpilom glavna zabava. Stariji se još uvek jako dobro sećaju voza koji vozio od Subotice do Begea za isto vreme i nije kasnio još pre 30 god.
9
Penzoši, prosvetari za vreme raspusta i dokon svet.
Ni sad voz nije dupke pun već samo oko 80%.
Problem je naći kartu dan za dan sa željenim
povratkom. Razmišljaju li poslovni ljudi tako da
posao prilagođavaju vozu? Kad cena postane
ekonomska voz će ostati prazan i privid će nestati
u milisekundi ( 200 na sat ),a onda gubitaš nastavlja da bude ono
što je i bio. Vozove treba i održavati, a ovi nisu baš jeftini.
Veliko je interesovanje i za ulje pa mu cena nije promotivna.
O gorivu za setvu da i ne govorimo. Dovoljno je da
se oglasio Mona h Pripravnik pa da se vidi da nešto
nije normalno. Srbi igre su stigle još samo leba da Vam daju.
Omg
Pa nije bas tako da ljudi sa platom vecom od 700e ne koriste zeleznicu. Ja prvi, a i dosta ljudi oko mene je koristimo, meni je iskreno mnogo jednostavnije i prakticnije ici za BG vozom, a ne autom se zabadati u guzve i trositi vreme na trazenje parkinga. Mozda da malo da ne politizujemo sve stvari, vec da gledamo na ovo kao na osnovnu ljudsku potrebu u 21. veku!
Putnik
22.04.2022 • 14:26
Da se niko zivi nece voziti kad podignu na 1.500?
Busadžije će da dignu na 1.490, jer im voz trenutno kvari posao.
Zangetsy
ex Pezos
Gledam na faceu , navalili trecepozivci-penzosi (jedan sam od njih , ali nisam "leteo" sokolom) da seprovozaju do BGa , sto individualno , sto organizovani .Umislili da su deo promocije , a ustvari su deo istrazivanja zainteresovanosti za isti . Kad se formira ekonomska cena , nece ih bas mnogo interesovati znamenitosti BGa . Fotkanje se podrazumeva , malte ne pod obavezno . Akom se nisi slik`o , nisi ni "leteo" .
Vidim , dakle , navalili provincijalci u BG ali nesto slabo bude popunjen ka `vamo .
Podseti me to na vremena kad smo kao nizi osnovci isli na ekskurzije u BG , da vidimo Kalemegdan , ZOO vrt i njegove stanovnike , sad imam utisak da ovdasnji idu u BG da ih vide prstonicari .
Zivi bili i "leteli " ali ako stvarno imate potrebu .
U zdravlje !!!
Светозар Милетић
Многе ж станице успут нису завршене. Ж станица у Новом Саду је Потемкинова. Голубарник на улазу ствара гужву. Сви путници могу само да користе један улаз/излаз за разлику од пре када је било три. Многе ствари су само замазане и сакривене плакатима. Прокоп је ужасан. Нема излаза/улаза, незавршено и опасно. Вире шипови и арматуре. Инфо ТВ табле дају погрешне информације, на картама не пише на ком колосеку стаје воз. Доста тога има да се среди и поправи.
Воз као воз у минут, екстра
albino
Mile
Сара
Sremac
Pićuka
Marko
Steva
Ma neće biti da je zbog velikog interesovanja nego zbog niskog standarda ciljane grupe.Jer da je zbog velikog interesovanja vi bi ste ubrzano podigli cene usluga kao što i svemu ostalom podižete cene kada je izražena potrežnja za nečim. Jer svi oni sa iole pristojnijim platama od 700 evra pa nadalje imaju svoje automobile pa im ne pada na pamet da koriste željeznicu kao prevoz.Dakle treba biti pošten pa kazati ljudima u čemu je stvar.
Joca
Lošmi
Ajde u 100 marke
dobro
123
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H